Header Ads

khalijahlatiff SHARE, anda KNOW, kita bersama DEVELOP

BUAT KULIAH ATAS TALIAN SECARA PROFESIONAL DENGAN GAJET MINIMA

 

Sumber : Iklan Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua sahabat-sahabat di luar sana.  Hakikat mengetahui pandemik ini telah membuka lembaran norma baharu kepada dunia pendidikan.  Komuniti pendidikan mengalami perubahan yang sangat cepat.  Tahniah kepada para guru, ibu bapa dan pelajar yang berubah mengikut perubahan semasa dengan positif.  Semoga anda semua dilimpahi rahmat dan memperolehi kemudahan dalam urusan kalian.

Apabila kita menyebut tentang broadcasting studio, terbayang di fikiran kita tentang modal yang besar.  gajet tambahan yang mahal-mahal sebagai sokongan.  Begitu juga dengan lokasi yang khas dan istimewa bagi mewujudkan studio berkenaan.  Walau pun demikian, saya telah mula berkongsi tentang broadcasting studio ini semenjak pkp mula berlaku tahun lepas. Saya kongsikan kaedah yang paling mudah dengan kos yang paling minima.  Alhamdulillah kaedah tersebut mula "terpopular" pada awal tahun ini apabila kita sekali lagi dikejutkan dengan PdPR dan BDR.  

Jom ikuti perkongsian-perkongsian saya di youtube rakan-rakan.  Klik gambar-gambar di bawah untuk melihat video rakaman berkaitan.





Berikut juga disediakan nota sebagai rujukan kepada rakan-rakan.  

























Rakan-rakan juga boleh mengakses slide ini di SLIDE ini.







Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.